AutumNovel

Welcome to AutumNovel....


Cara Pembelian & Tempahan

Sekiranya anda berminat, bolehlah hantar email ke xeera_hush@yahoo.com.sg
atau sms terus ke no 012-9387442

Sila nyatakan nama penuh, alamat untuk di pos, no hp serta tajuk novel yang ingin dibeli

pembayaran adalah melalui Maybank...sekiranya pembayaran telah dibuat novel, dan bukti pembayaran diterima barulah novel akan dipos kepada anda.

Setiap novel yang dipos dalam keadaan baik, sekiranya berlaku sebarang kerosakan berlaku pada novel tersebut semasa dalam proses penghantaran, pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas kerosakan tersebut.

Setiap pelanggan dibenarkan untuk reserved buku yang berminat untuk dibeli, tetapi reserved hanya dibenarkan untuk tempoh seminggu. Sekiranya pembayaran tidak dilakukan dalam tempoh berkenaan, buku tersebut akan dibuka untuk jualan kepada pelanggan lain.

Pengiriman novel-novel hanya dibuat pada hari khamis dan jumaat sahaja


kos penghantaran
RM 4.00
( untuk sebuah buku)-bergantung pd berat buku
dan tambahan RM1.00 akan dicaj untuk buku seterusnya

My Blog List

Wednesday, October 20, 2010

Kirimkan Aku Malaikatmu-Muliati Abdul

Terhimpit dengan status sebagai anak angkat di dalam keluarga, Nurul rela mengekang perasaan cintanya pada Abang Hakim. Tambahan pula dengan kehadiran Ain Najwa yang disangkanya kekasih Abang Hakim. Dia tidak mahu menjadi orang ketiga yang menghancurkan kebahagiaan Abang Hakim dan Ain Najwa.

Hakim pula tidak berani meluahkan cintanya pada Nurul. Sangkanya Nurul mungkin akan terkejut lantas bertindak menjauhkan diri daripadanya. Sementelah Nurul kerap mengucapkan sayangnya pada Hakim tak ubah seperti sayang seorang adik pada abangnya.
Masing-masing memendam rasa. Masing-masing bermain dengan emosi sendiri.
Kehadiran Firdaus telah berjaya mencuit hati perempuan Nurul. Demi melupakan cintanya pada Abang Hakim, Nurul membuka pintu hatinya untuk Firdaus.

Gerhana di hati muncul apabila umi berkeras supaya Nurul dijodohkan dengan Hakim. Nurul tersepit di antara cintanya terhadap Firdaus dan budi yang ditaburkan oleh umi dan abah yang sudi mengambilnya sebagai anak angkat.
Sanggupkah Nurul mengecewakan Firdaus demi membalas budi keluarga Hakim? Sanggupkah Nurul mengetepikan perasaannya dan menerima Hakim sebagai suaminya? Bagaimana pula dengan penerimaan Firdaus?
Bacalah KIRIMKAN AKU MALAIKATMU....

Harga Asal : RM 19

Harga Jual : RM 14

No comments: