AutumNovel

Welcome to AutumNovel....


Cara Pembelian & Tempahan

Sekiranya anda berminat, bolehlah hantar email ke xeera_hush@yahoo.com.sg
atau sms terus ke no 012-9387442

Sila nyatakan nama penuh, alamat untuk di pos, no hp serta tajuk novel yang ingin dibeli

pembayaran adalah melalui Maybank...sekiranya pembayaran telah dibuat novel, dan bukti pembayaran diterima barulah novel akan dipos kepada anda.

Setiap novel yang dipos dalam keadaan baik, sekiranya berlaku sebarang kerosakan berlaku pada novel tersebut semasa dalam proses penghantaran, pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas kerosakan tersebut.

Setiap pelanggan dibenarkan untuk reserved buku yang berminat untuk dibeli, tetapi reserved hanya dibenarkan untuk tempoh seminggu. Sekiranya pembayaran tidak dilakukan dalam tempoh berkenaan, buku tersebut akan dibuka untuk jualan kepada pelanggan lain.

Pengiriman novel-novel hanya dibuat pada hari khamis dan jumaat sahaja


kos penghantaran
RM 4.00
( untuk sebuah buku)-bergantung pd berat buku
dan tambahan RM1.00 akan dicaj untuk buku seterusnya

My Blog List

Friday, July 2, 2010

Gerimis Rindu - Meen Zulaikha

Sinopsis : GERIMIS RINDU
AILANI dibesarkan oleh neneknya dengan penuh kemanjaan dan kemewahan. Apa sahaja yang diingini akan dipenuhi. Akibatnya, dia menjadi liar dan gemar berlumba kereta haram. Tragedi bermula apabila Ailani terlibat dalam kemalangan yang menyebabkan neneknya terbunuh. Seluruh keluarga menyalahkannya atas kejadian itu. Pertelingkahan ini menyebabkan Ailani menjadi pelarian.

Atas desakan hidup, dia menjadi pemandu teksi limousin airport. Biarpun jiwa mudanya memberontak, namun semuanya terpaksa dilakukan untuk menyara diri. Konfl ik terus berlaku bila Ailani menjadi pemandu peribadi Dato’ Rahim. Dia rasa terhina dengan sikap dingin dan sinikal Fatimi, anak lelaki tokoh korporat itu.

Di mata Fatimi pula, gadis ego seperti Ailani hanya berniat untuk mengikis kekayaan ayahnya dengan terbongkarnya rahsia sekeping cek. Dia makin rasa tercabar bila gadis itu dilantik pula sebagai pembantu khas ayahnya. Bagi Fatimi, Ailani mesti dihalang. Lalu dia merencanakan sesuatu. Ailani pula sudah bersedia untuk menghadapi tindakan Fatimi.

Kini, barulah bertemu buku dengan ruas!


Harga Jual : RM 14.00

Harga Asal : RM 19.90
Halaman : 512

No comments: